Deutz-Fahr komt met nieuw model 6215 TTV Warrior

22 mei 2019

Bericht

Deutz-Fahr komt met nieuw model 6215 TTV Warrior

Het Warrior pakket op de 9380 TTV en 725o TTV loopt zo goed, dat Deutz-Fahr besluit een nieuw model uit te brengen: 6215 TTV Warrior. Het model is technisch vergelijkbaar met een model dat eerder al uitgebracht is, het model: Hürlimann XL 215 Pro V-drive. Het nieuw model beschikt wel over andere eigenschappen, benieuwd? 

6215 TTV Warrior

Van grondbewerking en grondbewerking tot zaaien: met de 6215 TTV WARRIOR speciale editie bent u uitgerust met de perfecte tool voor elke taak. 212 PK / 156,2 kW Stage V-conform 6-cilinder Deutz TCD-motor, TTV continu variabele transmissie voor naadloze snelheidsregeling van 0,2 tot 50 km / u, hoogwaardige hydraulische pomp met een output van maximaal 160 l / min, 4-traps aftakas ( 540 / 540ECO / 1000 / 1000ECO), achter- en fronthef met laadvermogens van respectievelijk 10.000 kg en 5.480 kg en tot 5 elektrohydraulische achterverdelers: een onverslaanbaar technologisch pakket. De WARRIOR-variant onderscheidt zich door de WARRIOR-belettering, het WARRIOR LED-verlichtingspakket en de WARRIOR-comfortzetel, terwijl het glanzend zwarte kleurenschema, de automatische klimaatregeling en exclusieve vloermatten ook als optie verkrijgbaar zijn.

Afbeelding 1 Bron: DEUTZ FAHR

Geheel nieuwe technologie

De nieuwe compacte Stage V-conforme 6-cilindermotor motor reageert sneller dan ooit en is herzien met een geheel nieuwe technologie. Het uitlaatsysteem is voorzien van EGR- en SCR-uitlaatgasnabehandelingstechnologie en een extra passieve DPF (roetfilter). Op TTV-modellen wordt de efficiëntie van de motor nog verder verbeterd door de elektronisch geregelde Visco-ventilator.

Ongeëvenaardeerde veiligheid en comfort 

De 6215 TTV Warrior kan ook worden uitgerust met optionele high-performance schijfremmen op de vooras. Het boosterremsysteem zorgt voor maximale remprestaties bij de lichtste pedaaldruk. TTV-modellen zijn standaard uitgerust met een EPB elektronische parkeerrem: het automatische parkeerremsysteem dat inwerkt op de achterremschijven om druk van de rondselas te ontlasten. De EPB wordt automatisch uitgeschakeld wanneer de shuttle-richting wordt geactiveerd en schakelt automatisch in wanneer de bestuurder de stoel verlaat. Ongeëvenaarde wendbaarheid, tractie en veiligheid, mogelijk gemaakt door een hangende vooras die stuurhoeken tot 52 ° kan sturen.

Afbeelding 2 bron: DEUTZ FAHR

Bron: DEUTZ FAHR

Deel dit artikel


Gerelateerde artikelen

Trekker verkoop in februari redelijk goed

Trekker verkoop in februari redelijk goed

4 apr 2019 Bericht
Trekker verkoop in februari redelijk goed
De Tonnenrit voor trekkers!

De Tonnenrit voor trekkers!

26 mrt 2019 Bericht
De Tonnenrit voor trekkers!
Goodyear Optitrac-trekkerband nu in veel maten lev

Goodyear Optitrac-trekkerband nu in veel maten leverbaar

20 mrt 2019 Bericht
Goodyear Optitrac-trekkerband nu in veel maten leverbaar


Vakpartner Nieuws

Koeien gaan naar buiten… maar de mensen ook!

Koeien gaan naar buiten… maar de mensen ook!

27 mrt 2020 Bericht Agridiscounter
Koeien gaan naar buiten… maar de mensen ook!
Mais als alternatief gewas dit voorjaar....

Mais als alternatief gewas dit voorjaar....

25 mrt 2020 Bericht Dow AgroSciences
Mais als alternatief gewas dit voorjaar....
Wat is het verschil tussen vroege en late grasrass

Wat is het verschil tussen vroege en late grasrassen?

25 mrt 2020 Bericht Barenbrug
Wat is het verschil tussen vroege en late grasrassen?

Bezoek onze vakpartners

COOKIE INFORMATIE

Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies > Accepteren Verder zonder cookies